17
Квітень

Навчання молоді з проектного менеджменту та фандрайзингу

Для студентів соціальної роботи ННІ педагогічної освіти, соціальної роботи та мистецтва фахівець Молодіжного ресурсного центру Аліна Кравчук провела тренінги на тему «Навчання молоді з проектного менеджменту та фандрайзингу».

На них студенти могли дізнавалися, що таке проект, як його писати, як важливо знайти ресурси, а фандрайзинг – це насправді не пошук грошей, а пошук ресурсів. Розглядали також впровадження проекту не тільки в рамках їхнього навчання, а як проект можна задіяти в майбутньому з учнями чи клієнтами.

Існує цикл реалізації проекту: 1) постановка проблеми/питання, яке треба вирішити; 2) план дій, набір учасників, відповідальних; 3) сама діяльність, на кожному етапі проводиться моніторинг, тобто перевірка чи правильно виконується проект чи може щось треба змінить; 4) підбиття підсумків – чого досягнули, відбувається оцінка роботи, розробляються анкети. Весь цикл такого менеджменту – це коло, бо на кожному етапі до чогось повертаєшся.

Зі студентами провели гру, щоб краще пояснити специфіку проектного менеджменту. Їх поділили на 3 групи. Одна група могла тільки говорити, друга – використовувати тільки жести та міміку, а третя – взагалі нічого не могла робити. Результат справив на молодь велике враження. Без слів було дуже важко, з мімікою та жестами було трошки легше, а зі словами, жестами та мімікою – ідеально.

В результаті учасники тренінгу зробили такі висновки, що важливо почути людину та людей, які навколо тебе, почути проблему, почути вирішення, почути план, який тобі треба виконувати, конкретно виділити людей, які будуть відповідальні. Це буде вже успіх.

Отже, вербальна комунікація – це добре, але треба вміти використовувати невербальну. Оскільки, жести та міміка можуть розповісти про людину більше ніж те, що вона говорить.

Тетяна Турчін 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *