18
Квітень

Міжнародний конкурс на кращий логотип Всесвітнього дня доброти від Gentletude.

Gentletude – некомерційна організація, яка проводить конкурс на кращий дизайн логотипу для Всесвітнього дня доброти, який відзначають 13 листопада. Логотип повинен чітко уявляти і пояснювати такий концепт: «Ми поширюємо доброту, ми поширюємо любов», місія Gentletude: «Надихати людей на прояв більшої доброти, щоб світ ставав добрішим».

Переможець отримає приз розміром в 914 € і сертифікат Gentletude Award. 10 міжнародних фіналістів отримають сертифікат Gentletude Award.
Переможці будуть сповіщені про результати конкурсу в жовтні 2016.

Умови :
1.У конкурсі дозволена як індивідуальна участь, так і групова.
2.Кожен учасник, або група можуть подати на розгляд журі одну і більше робіт.
3.Національність кандидата не має значення.

Вимоги до робіт:
– робота повинна бути оригінальною, текст повинен легко читатися. Робота повинна поєднувати дизайн і текст;
– на логотипі повинен бути розміщений текст: «Kindness Day World» англійською, або італійською мовами;
– робота може змінюватися: скорочення, або збільшення і перекладу в чорно-білі тони, при цьому ефект не повинен особливо губитися;
– робота може бути як кольоровою, так і чорно-білою;
– робота повинна бути представлена в цифровому форматі.

Робота не повинна містити дизайн, або малюнок, який раніше вже був використаний в іншій сфері. Логотип буде використовуватися у всій рекламній продукції організації Gentletude.
Заявки на участь та роботи приймаються: http://www.gentletude.com/?page_id=4200

Дедлайн: 31 серпня  2016

Грант: 914€

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *