6 правил ведення ділових переговорів за Карнегі

Главная/Новини, Новости/6 правил ведення ділових переговорів за Карнегі

6 правил ведення ділових переговорів за Карнегі

Уміння вести ділові переговори – одне із найважливіших умінь для побудови кар’єри твоєї мрії. Спілкування з людьми завжди дарує нові можливості, а в разі роботи чи бізнесу ще й приносить кошти. Пропонуємо тобі дізнатися про 6 правил ведення ділових перемовин за Д. Карнегі.

  • Правило №1: щиро цікався іншими людьми.

Перш ніж обговорювати свої проблеми, запитай, що хвилює твого співрозмовника. Він стане лояльнішим і швидше вирішить твої питання. Цю думку вдало висловив римський поет Публій Сір: «Ми цікавимося іншими людьми тоді, коли вони цікавляться нами».

  • Правило №2: посміхайся!

Ти повинен відчувати радість, коли спілкуєшся з людьми, якщо хочеш, щоб люди відчували радість від спілкування з тобою!

  • Правило №3: пам’ятай, що ім’я людини − це найсолодший і найважливіший для неї звук!

Вселити у свідомості людини її власну значущість – це надійний спосіб здобути її прихильність.

  • Правило №4: будь уважним слухачем. Заохочуй інших говорити про себе.

Виявляй щиру зацікавленість до висловлювань, проблем ділового партнера. Це допоможе розбудити його симпатію. Такий вияв уваги − один із найбільших компліментів для будь-якої людини.

  • Правило №5: говори про те, що цікавить співрозмовника.

Кожна ділова зустріч потребує ґрунтовної підготовки. Визначай ті питання, які найбільше цікавлять твого майбутнього співрозмовника. Потім поповнюй власні знання з цих питань. Найкоротший шлях до серця людини − розмова з нею про те, що вона цінує понад усе.

  • Правило №6: переконуй співрозмовника в його значущості й роби це щиро!

Д. Карнегі вважає шосте правило найважливішим законом людської поведінки. Дотримуйся його і ти захистиш себе від багатьох проблем, знайдеш безліч друзів і відчуєш почуття морального задоволення.

About the Author:

Оставить комментарий