Відбулося четверте заняття в межах проекту «Skills Lab: власна справа»

Главная/Новини, Новости/Відбулося четверте заняття в межах проекту «Skills Lab: власна справа»

Відбулося четверте заняття в межах проекту «Skills Lab: власна справа»

😊 Hi, guys! 11 липня в Молодіжний Центр відбулося четверте заняття в межах проекту «Skills Lab: власна справа» на тему «Дослідження цільової аудиторії та маркетинг».

🔗 Спершу наша Elena Kudryavtseva допомогла учасникам оцінити сферу свого майбутнього бізнесу за певними критеріями, потім на прикладі пояснила, як заповнювати MIND MAP (Дерево проблем), а також допомогла розробити усім власний SWOT-аналіз, де кожен розписав свої сильні та слабкі сторони, визначив можливості та загрози своєї бізнес-ідеї.

🗣 Далі учасники мали неймовірно класну нагоду послухати і поспілкуватися з МЕГАмотивуючим та цікавим спікером Віктор Євпак, який є власником однієї з найбільш успішних ІТ-компаній міста Черкаси Ekreative та розробником мобільного додатку Kids Lock.

© «Я не професійний маркетолог, я практик, який починав як і ви з ідеї, набивав шишки, вчився на помилках і працюючи у своїй сфері уже 10 років, зміг досягти певних результатів завдяки величезним зусиллям та мотивації».

 Віктор розповів учасникам проекту «Skills Lab: власна справа» корисні поради, як завоювати свою цільову аудиторію та досягти успіху у тому, чим займаєшся:
 Постійно аналізуйте свою аудиторії, відгуки споживачів вашого продукту чи послуги. «Важливо відрізняти, де галас, а де голос. Тому використовуйте соціальні дослідження та базуйте свою бізнес-ідею на фактичних даних та конкретних числах. Повірте, люди підкажуть вам, що потрібно виправити, а що залишити», — зауважив Віктор.
 Ваша бізнес-ідея має відповідати на три запитання: Чому? Як? Що?
 Не забувайте про елемент швидкості. Працюйте на випередження, тестуйте нові ніші швидко, бо ваші конкуренти не «сплять».
 Покажіть аудиторії, що ви профі у своїй справі, тоді у вас все вийде, адже ви є брендом, пролонгацією свого продукту, тож якщо ви не вірете в свою ідею, то ніхто не повірить.
 Пам’ятайте про «біль клієнта», яку ви вирішуєте своїю бізнес-ідеєю. Перевірте, чи ця біль є у всіх, чи тільки у вас.
 Існує 3 речі, які неможливо мати в маркетингу одночасно: класно, дешево і швидко. Обирайте пріоритети.

📌 На завершення Віктор Євпак додав: «Ви на 90% не знаєте, що потрібно вашим споживачам, тому знайдіть спосіб весь час тримати зв’язок з людьми, і тоді у вас все вийде».

🔖 Тренерка проекту Elena Kudryavtseva представила презентацію «Планування діяльності вашого бізнесу», у якій розповіла про структуру бізнес-плану, види аналізу та створення портрету конкретної цільової аудиторії, так званого «аватару».

🎩 Також учасники проаналізували одну з ідей за методикою шести капелюхів Едварда де Боно та склали портрет свого майбутнього клієнта.

🎈 А наша Оленка Левченко за допомогою вправ на командотворення та цікавих енерджайзерів створила для учасників дружню атмосферу та гарний настрій.

 Нагадаємо, наступна лекція відбудеться 16 липня, на тему «SMM-просування та створення сайту. Фінансування».

 Проект «Skills Lab: власна справа» відбувається за ініціативи експертної організації Центр «Розвиток Корпоративної Соціальної Відповідальності»Фонд Народонаселення ООН в Україні — UNFPA Ukraine та за підтримки Департамент молодіжної політики Міністерства молоді та спорту України з Молодіжний Центр.

#CSRUkraine #UNFPA #CareerHub #SkillsLab #Команда_мрії_МРЦ#Черкаси

About the Author:

Оставить комментарий